Stifler.ro angajeaza asistent manager

Despre ce este vorba? Un magazin online, la nivel national, dedicat accesoriilor pentru telefoane mobile. Suntem la început de drum, dar ne vom extinde pe meleaguri străine foarte repede, așa că suntem în căutarea unui asistent manager pentru biroul din Suceava.

Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?

1. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește.

2. Să fie deschisă la lucruri noi, suntem o firmă de start-up. (să accepte provocările)

3. Să fie organizată… foarte organizată!

4. Să știe engleză . Acest aspect este foarte important pentru că business-ul va fi in curand international si majoritatea partenerilor nostri sunt externi;

5. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă;

6. Să fie disponibilă să lucreze în echipă ;

7. Să iubească să muncească;

8. Sa fie punctuală;

9. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă – da.

Ce va face această persoană?

1. Creeaza și implementează procedurile interne în firmă împreună cu șefu’. Tot business-ul va functiona după un sistem clar definit si imbunatatit in timp;

2. Testează site-ul și aplicația și raportează bug-uri. E important să testam și să ne îmbunătățim serviciile continuu;

3. Monitorizează dacă tot business-ul merge conform procedurilor;

4. Gândește, împreună cu șefu’, strategii de dezvoltare a afacerii și le implementează;

5. Lucrează împreună cu echipa de online marketing ajutând la crearea și implementarea strategiilor;

6. Organizează documente contabile;

7. Gestioneaza facturile si precomenzile (ce mai ramane din ele, pentru totul este automatizat) si creaza listele de comenzi saptamanale pentru distribuitorii nostri

8. Sa calculeze marjele de profit si sa ofere un raport detaliat despre catalogul nostru de produse.

9. Să asigure managementul stocurilor în mod corespunzător

10. Sa conceapa lista de produse pentru e-mail marketing

11. … lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs.

Ce oferim?

1. Salariu fix

2. Bonusuri de performanță – pe baza unor KPI’s – Indicatoare de performanță din a 2-a lună

3. Laptop

4. Telefon

5. Bibliotecă ce are multe cărți pe care să le citești în timpul orelor de lucru, cand iti permite timpul

6. Atmosferă de lucru plăcută

7. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei (fiind business-ul la inceput de drum ai posibilitatea să iți alegi departamentul pe care vrei sa crești și să evoluezi repede)

8. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primi fără întârzieri... de fiecare dată!)

9. Cărți de vizită

10. Traininguri de specialitate

De când avem nevoie?

Cât mai repede.

Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra intr-un business de nivel international și te potrivești descrierii de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău (cu poză și cont de Facebook) la adresa aa@stifler.ro și scrie în e-mail și răspunsul tău la următoarea întrebare: De ce crezi că eşti potrivit/ă pentru acest loc de muncă? (răspunsul tău te poate descalifica din start!)

Menționam că persoana care va avea acest job va lucra la cel mai mare business hub din Suceava

Ultimele stiri

  Produsul a fost adăugat în coș